مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 01:552020-08-08سياسي

فارس من| پرونده ماراتن کارشناسی ارشد 99 بسته شد


کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته با شیوع کرونا و چندین مرحله به تعویق افتادن نهایتاً با تدابیر سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت بهداشت برگزار و درنهایت روز گذشته پرونده این رقابت بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه ها را مطرح کنند تا خبرنگاران  این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری از زمان شیوع ویروس کرونا مطالباتی مبنی بر لزوم تعویق کنکور ارشد 99 با اوج گیری کرونا  را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار پیگیری با مسئولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد چندین ماه است که  موضوعی را در دستور کار قرار داده و پیگیری کردند.

  اما با تمام پیگیری هایی که انجام شد نهایتاً کنکور کارشناسی ارشد با چندین بار به تعویق افتادن نهایتاً طی روزهای 16، 17 و  18 مردادماه با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی سازمان سنجش آ موزش کشور برگزار شد.

   در این دوره آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 تعداد 694 هزار و 417 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 344 هزار و 558 نفر زن و 349 هزار و 859 نفر مرد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پرونده ماراتن کارشناسی ارشد 99 بسته شد

فارس من| پرونده ماراتن کارشناسی ارشد 99 بسته شد